Dark side

Madzia, która jest wykonawczynią zdjęć, a zarazem moją najlepszą przyjaciółką stwierdziła, że jestem dzisiaj mroczna. Trochę w tym prawdy, najzabawniejsze jest to, że jeszcze rok temu w mojej szafie były góra trzy czarne rzeczy. Dziś ubrania w kolorze czarnym to połowa mojej szafy.
Całe popołudnie spędziłam na bieganiu po mieście i składaniu cv wszędzie tam gdzie zobaczyłam karteczkę na szybie a na niej "zatrudnię.." Teraz tylko pozostało czekać na odpowiedź. Tak na prawdę to pierwszy raz poszukuję stałej pracy, nie byłam świadoma, że to takie męczące, a zarazem trudne! Przypominam o konkursie Choies post konkursowy! Do zobaczenia niebawem, shponta.

My photographer said that I look dark today. Maybe because of this blouse, last time I so often wear black clothes, a year ago it was an abstraction for me, I have one or two black things, and now black things takes up half space on closet. I add nude high heels not only cause them suit to rest, them just were only shoes which I can put on my feets, after yesterday walking were totally swollen!
Today I looked after some work, it's so hard to find something good. Now I'm waiting for the answers about my cv. Don't forget about Choies contest click post with contest See you soon.











blouse TOPSHOP trousers TALLY WEJL brancelets ALDO high heels BERSHKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz