August mix post






























Hell o, after a little outage. I have a lot of news but haven't time and person who can make me some
pics.  So today I give you images from my inspirations folder, I find intriguing pics and save them. Promise add new set in the near future! See you soon, xo

Cześć po drobnej przerwie. Mam dla was mnóstwo szafowych nowości, między innymi moje diy things, jednak ostatnio brak mi osoby, która uwieczniłaby sety, obiecuje poprawe! Wrzuciłam dzisiaj wierzchołek góry lodowej folderu z inspiracjami, od dawna mam tak, że nie mogę sie powstrzymać kiedy widze coś intrygującego, zawsze kończy sie to w ten sam sposób, zdjęcie któro znajde ląduje w tym folderze. Jutro ruszam z działaniami blogowymi, a dziś ide odespać nieprzespaną noc, do zobaczenia.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz