black white comeback




Witam w nowym roku wszystkich, którzy tu zaglądają :) Nie pamiętam kiedy tu byłam, w sumie zatęskniłam i poczułam, że czegoś mi brakuje, żałuje że tak to zaniedbałam. No ale cóż, nowy rok, nowe postanowienia, marzenia, zadania i cele. Ja również zaczynam z czystą kartą, dzisiaj nawet zainspirowałam się do remanentu w szafie i została tam tylko połowa ubrań! 
Z dystansem do trendów (nie jesteśmy żywymi wieszakami sieciówek) ale wciąż modnie przez ten rok!

Hello everyone in 2013! I don't remember when I post here, it was so long ago, I miss it! But now we have new year, new resolve, dreams and new tasks. I also start from beginning. Today I start from cleanup my wardrobe, I dispose half of my clothes! 
With rationality to new trends but still fashionable throughout 2013 :)

DRESS sh/HAT JACKET EARRINGS h&m/SHOES stradivarius


LIKE SHPONTA ON FACEBOOK KLIK













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz